söndag 3 januari 2010

Sitter i linköping och väntar på att få ta mig tillbaka till stockholm och civilisationen. När jag kom in i lokalen här slog stanken av mögel och fuktskada mot mig, blev någon fuktskada på toaletten i somras och sen dess har det luktat skräp här. Nu var innerdörren stängd och toadörren öppen så blev extra markant. Ska hem till David när jag slutar jobba idag, tror jag ska be om lite massage är sjukt stel i nacken. Skulle visst åkt till mjölby idag, men hade fått för mig att det var linköping (var det sist jag jobbade på 525) men fick hoppa av här och tänkte antagligen ta ett regionaltåg som är framme i stockholm lite tidigare, ska ringa till personalen på tåget jag skulle varit behjälplig på och kolla att det är ok först bara.

Ska sälja min ipod nu, behöver den inte längre nu när jag har iphonen, med min gamla telefon fanns det en poäng med att ha separat mp3-spelare men inte med denna och då blir det inte att jag släpar två lika stora apparater med mig.

Är hungrig så ska nog ta en sväng in på pressbyrån och köpa mig något tuggbart.

//Åsa

Inga kommentarer: