onsdag 13 januari 2010

Sitter och åker pass till Stockholm nu, jobbade till Skövde och nu transporterar jag mig hemåt. Verkar vara en del kaos i trafiken idag men de verkade klara sig bra utan mig, så jag kan sitta och bara ta det lugnt. Fast är aldrig helt avslappnat att sitta i sin uniform i en full vagn. Dricker kaffe och äter frukost nu, borde ha såna här turer jämt sen när jag är student, vore perfekt först jobbar jag åt ena hållet och sen plugga åt andra. Men tyvärr lär det inte bli så.

Har fortfarande problem med kramper i magen, nu är de inte så hemska att jag vaknar av dem men fortfarande jobbigt. Borde ringa vårdguiden och se vad de säger, tarmvred eller inte?

Har fortfarande inte kommit iväg och tränat, kanske borde passa på när slutar idag. Gå och simma eller nåt. Nackdelen med när man kommer ut ur sin träningsrutin är att man blir lite lat och bekväm och det är svårt att komma igång igen. Men det är bara att bestämma sig, boka in en tid med sig själv och sen starta igen.

Nu ska jag hämta mer kaffe och sen läsa min bok.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: