måndag 11 januari 2010

Jag är bra på att skjuta upp saker, tyvärr är det ett beteende som straffar sig ibland. I mars när jag har min vårsemester ska David och jag till Paris. Jag var på honom om att vi borde boka så snart som möjligt för att annars blir biljetterna dyrare, så vi satte oss och kollade resor och bestämde oss för tid och datum som passade såväl schemamässigt som pengamässigt (jag har voucher på 300 euro, resten ska betalas kontant). Men eftersom David behövde kolla att han får ledigt och man behöver göra telefonbokning vid betalning med voucher så bokade vi inte genast och självklart har jag hela tiden glömt bort det och tänkt att jag gör det imorgon vilket har gjort att det gick över en vecka och självklart blir det typ 600 kr till per person, så onödigt. Synden straffar sig själv.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: