torsdag 21 januari 2010

Fest och poserfoton!

Var förresten på fest i lördags för Malin som fyllde 28 år. Jag har blivit bättre på att orka fixa mig och detta måste självklart dokumenteras. Så blev ett klassikt poserfoto, jag är the queen of poserfoton har det konstaterats Malin kollade i min iPhone skrattade rått och konstaterade att hon inte visste någon som har så mycket foton på sig själv som jag. Ville även visa de andra hur mycket bilder det var, haha ja jag antar att man ska bjuda på sig själv. Var en trevlig tillställning jag avvek dock när det var dags för utgång , prioriterade sömn och att må bra nästa dag, skulle ju jobba om än inte tidigt.

/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hej Åsa. Kul att du har hittat till min blogg. Jag ska lägga till din blogg som en premunation hos mig =) Ja man behöver ett uppvaknande ibland för att verkligen bli motiverad. Jag försöker att vara nöjd med mig själv också. Men att ha en bakgrund som dansare och tränat så mycket varje dag till att inte träna något alls och gå upp 12 kilo kan vara lite knäckande. Vad kul att du gillar min smak..Haha jag får mycket olika kommentarer när folk kommer hem till oss. Det roligaste var när min sambos kompis sa att han bor i ett dockhus. Det kanske inte var det jag var ute efter från början men så känns det ändå som om jag har lyckats för jag tycker dockhus är fina. Ibland när jag kommer hem till folk så kan man tycka att det ser ut som om de är helt nyinflyttade även fast de har bott i lägenheten i många år. Det är det jag verkligen försöker skapa hemma hos mig att det ska se hemtrevligt ut att det faktiskt bor någon där. Lite personliga saker blandat med "trendiga" saker. Sen är det en fin gräns att inte ha för mycket detaljer så att det bara ser rörigt ut. Speciellt när man bor så litet som vi gör. Men jag har en tanke att man sa kunna ställa sig vart som helst i rummet och se minst en lite rolig detalj som kanske inte riktigt passar in men ändå skapar helheten.. Ha ha vad flummigt det blev. Ha det så bra! MVH Johanna

Malin sa...

Yo! Du vet ju att även jag har en förkärlek för poserfoton. Bäst var ju att kolla på mina 18-års-foton med fluffhår. Det var tider det!
Anknäbben är garanterat vår bäst min,

kram malin

Åsa sa...

Jodå jag vet, har ju bildbevisen. Men minns även konversationen
Å - Du hånar mig
M - Det är klart att jag gör

Men jag gillar mina poserfoton iofs, för det dyker upp lite vettiga bilder där emellanåt.Om inte annat så är de underhållande i retrospekt.
Kram