måndag 18 januari 2010

Ibland hopar sig frågorna:

- Varför låg det en krossad okokt potatis på gångvägen mellan mig och tunnelbanan? Hur liksom?

- Varför inser inte en del människor att om de i alla situationer hittar något att klaga på så kanske det är inställningen och inte bara omgivningen som behöver en översyn

- Vem har utan att säga något gett mig en DN-prenumeration och hur länge varar den, för det sa inte dn i brevet där de tackade mig för att jag valt dn :)

- Hur kommer det sig att min vänstra örongång är mycket mindre än den högra, till och med på det viset att alla hörlurar blir för små.

- Och hur ska jag bära mig åt för att bli en bättre student nu än tidigare

- Kommer dagens matidéer vara lyckade?


Frågorna är många, vilka svaren är vet jag dock inte än.
/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mina dagar sa...

Hi hi... Ja MÅNGA frågor blir dé!
Den där potatisen ööööh..?

Härligt att det verkar lösa sig så bra med både jobb och studier!!

Så kul att ni får komma iväg till Paris, underbar stad!!

Ang. bilder på bloggen. Jag tycker du sk göra som du brukar! Du är så duktig på att skriva!!
Jag "fyller ut" med bilder och har mindre text (lät konstigt men du fattar)

I dag bär det av till M!

Tusen tack för gratulationen den värmde!
Kram
Eva