lördag 23 januari 2010

Jeansdubier, film och verklighet!

Känner mig lite seg idag, ska hem till David men händer inte så mycket med det jag ska göra innan så lär väl dröja en stund till jag åker, han är seg efter personalfest igår så har inget dåligt samvete för att jag dröjer med att dyka upp. Ska mest ta det lugnt men kanske sen se denna film.



Vi får se vad som händer, ibland är det skönt att inte göra så mycket också. Har varit lite seg några dagar, har säkert med min trilskande nacke att göra, när nacken är stel så blir jag så trött. Ska boka tid på naprapathögskolan snart hade jag tänkt. Nu vet jag även vart jag ska gå för min ansiktsbehandling så borde väl boka in den också, jag kommer ju ha hud som vore jag 21 igen när jag går därifrån, haha.

Kom på en nackdel med min lön denna månad, nu har jag inte längre "men jag känner mig så fattig"-ursäkten när jag inte köper mig ett par nya jeans. Nu om jag inte köper några så blir det så uppenbart att jag egentligen finner jakten på de perfekt jeansen så erbarmligt tråkigt, jag nöjer mig ett med ett par som sitter ok, det går ju att hitta rätt lätt eller ska de vara bara ok så får de knappt kosta någonting, men om jag faktiskt ska lägga pengar på ett par jeans så ska de ju sitta som gjutet också. Jag har så höga krav på verkligheten ibland, men jag förtjänar ju också det bästa :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och äta mitt pyramidknäcke och sen kanske sätta lite fart på denna dag.

Inga kommentarer: