onsdag 27 januari 2010

Överliggningsblaj

Befinner mig i Arvika nu, ska upp runt 5 imorgon bitti så ska väl sova snart, har två sparade smörrebröd kvar, så ätbar frukost är kirrad. Imorgon ska jag sluta 9.45 om tåg, träd, kontaktledningar, växlar m.m. är med oss, tänkte hem och ta en tupplur, äta lite lunch och föra över pengar för en bok till min kurs och sen in till stan där jag ska lämna in de nya jeansen till en skräddare och sen bege mig på jakt efter ytterliggare ett par, innan jag möter upp David.

Borde träna imorgon eller fredag också, ska försöka komma igång på riktigt nu. I helgen kommer Ullis, Marcus och Estrid till Stockholm så tänkte träffa dem efter jobbet på lördag.

Nu sängen, sömn och så där, kanske lite bok också.

/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: