söndag 10 januari 2010

Hjälp mig!

Förresten fick som vanligt 500kr i julklapp av Ingrid (min moster), tänkte göra något lyxigt för mig själv och funderade på en ansiktsbehandling. Hittar massa ställen när jag googlar, men hur vet jag om stället är bra och att rekommendera? Vet någon någon bra sida där jag se folks kommentarer angående stället, eller har något bra tips på ställen som ger ansiktsbehandling i stockholms området. Är inte så van vid det där med att vara tjejig och göra såna saker så är helt novis inom detta. Så nu behöver jag tips.
//Åsa

1 kommentar:

Mina dagar sa...

Hej Åsa!!
Kul att du tittade in "till mig"!

Tack för senast, det gick ju bra!

Känndes att jag haft tid för att tänka på våran arbetsituation med allt vad det innebär nu när jag varit hemma ett tag. Ibland måste man "kliva av" för att "kunna se"
Jag får väll se hur det blir framöver!?
Jobbar dubbelt igen på ons. överliggning M.

Jodå visst fick vi till det med mobilen! Tusen tack för tipset! Har inte testat än men snart så!

Lampan jag tipsade om heter Bright Light märke Philips. Jag ska absolut investera i en!! Värt att prova iaf!

Hoppas du fick tag på en biljett till den romantiska staden Paris!! Min sambo och jag var där ett år, glömmer aldrig slottet Versai (stavning??) Vi tog massor av bilder och glömde kameran i en taxi :(
Några häftigt stora frökapslar från parken var det ända minnet vi fick med oss och självklart också det som finns lagrat i hjärnan He he kanske det bästa!

Sköt om dig!
/Eva