fredag 5 februari 2010

Vonnegutska referenser och allmänt prat!

Blev inget morgonmål för mästare imorse, bara en tallrik fil, lite grapefrukt och te, måste bli bättre på att planera och gå upp i bra tid. Missade en tunnelbana så jag kom sent första dagen, ingen katastrof men ganska onödigt. Kände idag när vi gjorde de små presentationsuppgifterna att jag verkligen behöver den här kursen, blir rätt nervös, inte så att jag innan tycker att det är jobbigt mer att jag kanske inte presenterar mig så väl som jag skulle vilja. Fick sms om att mina sista böcker till kursen finns att hämta på postens utlämningsställe nu, så ska försöka hinna dit innan jag tar tunnelbanan in mot stan sen. Har ätit en god lunch nu, var välbehövligt då jag på grund av den bristfälliga frukosten var väldigt hungrig och aningens yr.

Ska träffa David inne i stan om ett litet tag, vi ska väl äta något och sen gå på bio och se the imaginarium of dr. parnassus. Ska bli trevligt, synd dock att jag är väldans trött just nu, finns inte riktigt rum för en tupplur. Imorgon så ska jag gå och se Ronny Ericsson på scala teatern, förhoppningsvis trevlig. Pappa skulle eventuellt besöka bror på sjukhuset i Eskilstuna idag så då kanske han kan rapportera lite om läget sen. Min tankeförmåga är inte på topp just nu känns det som, känns som om jag skulle behöva sova väldigt länge för att komma i kapp. Men istället blir det haugaard-kaffe och frukt som får pigga upp mig.

/Åsa

Inga kommentarer: