lördag 13 februari 2010

Livets svåra frågor eller?

Hmm, om man inte diskuterat alla hjärtans dag, men har ett förhållande, förväntas man fira det då? Jag tror aldrig att jag firat det med någon och trots att jag haft flera förhållanden tycker jag att det är lätt att känna sig som en noob ibland. Då jag inte bryr mig så mycket så kan vi hoppa över att fira, men blir ju lite fail om den ena fixat med något men inte den andra.
Fina saker gör vi med och för varandra ändå och när jag vill ha blommor eller choklad så brukar jag lösa det med att gå till en butik som säljer sådant och inhandla det. Även om jag självklart tycker att det kan vara trevligt att få det av någon annan också dock så är det inte det som är viktigast i ett förhållande för min del.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: