måndag 15 februari 2010

Var ska jag träna, lägg din röst här...

Älskar båda mina nya jeans, men undrar när fick jag storlek 26? Jag har ju inte tränat seriöst på jättelänge och äter väl inget speciellt vad jag vet. Men nu ska jag i alla fall iväg på ett snabbt gympass med emman innan föreläsningen. Snart går mitt gymkort ut och frågan är var jag ska träna efter det? Jag har varit väldigt nöjd med stockholm stad i alla år, men funderat på att byta då Emma inte längre ska träna där då hon numera bor i jakobsberg. Gillar att kunna träna med någon kanske inte jämt men lite då och då iallafall. Funderade då på sats då jag känner flera som har kort där och jag då skulle kunna träna även i Göteborg och andra städer. Men sats känns så dyrt i jämförelse med Stockholm stad, där jag har gym, gruppträning och bad på samma kort och dessutom en anläggning nära mig (men ingen nära david där det däremot finns en sats). Nä har nog inte riktigt bestämt mig, finns även ett gym i min förening där jag kan träna för sp lite pengar att det nästan är gratis. Får titta lite mer på alla alternativ de närmaste dagarna och bestämma mig sen.

Tror iallafall att jag betalar kortet kontant denna gång, gillar inte att ha massa autogiron.

/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: