tisdag 16 mars 2010

Verklighet vs. Dröm

Slut på semester innebär tillbaka till verkligheten och tillbaka till verkligheten innebär överliggning i Jönköping. Hade tråkigt på hotellrummet till dess att jag mindes att jag hade köpt senaste numret av elle.


Helt plötsligt blir det mycket roligare. Har en brämhults och lite nötter och annat också. Gratis wlan också men kommer inte på något mer att surfa bara. Finns en tv, och har hört att de flesta gillar såna men jag tycker mest att de är ivägen. Faktiskt så skulle jag nu mycket lättare ha plats för en tv men saknar den inte än så känns mest onödigt, kanske för film isåfall, men då kan jag åka hem till David istället :)

Nu tidning och okynnesätande, kanske lite yogaövningar för att undvika tarmvredskänslan som kom tillbaka idag. Sen sova, gick upp tidigt imorse och ska upp ännu tidigare imorgon.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: