tisdag 16 mars 2010

Hittade två kompisar i Paris också:


Mina nya skor, kommer passa perfekt nu till våren och passar min söta kappa jag köpte i London alldeles utmärkt, försöker bli bättre på att använda högklackat kan vara lite bekväm när det kommer till sånt.

Samt köpte mig ett läppstift med tillhörande läpppenna och läppglans också, alla dessa från Mac som är ett av mina nya favoritmärken när det kommer till smink, annars gillar jag mycket YSL och Make Up Store. Dock så sminkar jag mig väldigt sällan nuförtiden och just läppstift ytterst sällan då jag ofta tycker att mina läppar ser så stora ut när jag har läppstift, men har gett mig själv i löfte att försöka bli bättre på att sminka mig och att använda just läppstift och då krävs det att man äger några bra sådana produkter. Testade det lite redan igår, Davids kommentar var att då kunde man inte pussa mig, så just då åkte det av då jag prioriterar pussar framför röda läppar :) Men kan ju använda små knep för att det inte ska kladda av sen när jag använder det på riktigt så jag inte behöver välja mellan pussar och läppfärg. Tänkte kanske testa det på riktigt idag, göra i ordning mig lite innan jag åker till Jönköping, piggar upp lite att ha piffat till sig.

Blev två par billiga solglasögon också, snart kommer ju våren. Tror jag ska tag i att boka den där optikertiden snart, dels fixa linser att ha ibland och att göra en undersökning för övningskörningstillstånd. Funderar även på att fixa ett par snygga slipade solglasögon till denna sommar, är trött på huvudvärk och bekymmersrynkor när jag är i solen (vill inte att den permanentas där mellan ögonbrynen).

/Åsa

Inga kommentarer: