onsdag 3 mars 2010

Är slut som människa...

... I alla fall tills efter jag fått mat. Träningspasset var effektivt, lär bli dyrt det här då jag har en känsla av att det kommer bli svårt att nöja sig med totalt tre pt-timmar. Kände att jag fortsatte köra där jag antagligen gett upp om jag inte haft henne där brevid pushande och peppande, plus att det alltid är värre att ge upp med publik :). Ska träffa henne på tisdag igen, då ska vi göra coopertestet för att ha något att mäta mina framsteg konditionsmässigt med. När det kommer till min kondition så kan det ju bara bli bättre om man säger så. Ska även få ett personligt träningsprogram nästa gång.
Hoppas lite på att jag kan få David att laga maten själv eller med mycket lite hjälp ikväll. Kan hjälpa till att äta dock.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: