onsdag 17 mars 2010

Tycker synd om mig själv...

Har gått och blivit magsjuk, vet inte när jag var det senast men vet att det var länge sen. Magen krampar en massa och jag får inte äta och knappt dricka. Nu på kvällen vågade jag på mig en kopp te, verkar gå bra. Vaknade i Jönköping och var jätteillamående, hade inte så mycket annat val än att jobba hem, för hem måste jag ju ändå. Köpte mig en febertermometer idag, inte ägt en sen jag bodde hemma. Hade 38,5 grader när jag kollade sist, sa jag att jag tycker synd om mig själv. Jag var mer inne på att det var tarmvred, men antar att magsjuka är bättre på sätt och vis om det nu kan vara bättre. Har sovit en massa idag, hoppas det inte blir några problem att sova i natt, men det verkar inte så. Nu ska jag fortsätta med självömkandet ett tag till.

/Åsa

Inga kommentarer: