fredag 19 mars 2010

Kanske dags att unna mig lite vardagslyx igen?

Den underbara ansiktstvätt som jag köpte när jag var på ansiktsbehandling här i början av året är spårlöst försvunnen, i och med att den inte dykt upp i min storstädning och inte är glömd hos David (det är däremot min ansiktskräm, hoppas verkligen inte att flaskan är tom nästa gång jag kommer till honom) så tror jag att den blivit kvar på ett av alla dessa hotellrum som jag sovit på när jag haft överliggningar. Så jag måste köpa en ny och blev då lite sugen på att boka en ny ansiktsbehandling, så skön lyx och man känner sig så fräsch efteråt. Försöker bli bättre på att unna mig sånt och inte skjuta allt som har med att leva till framtiden.

De var dessutom så väldigt trevliga på Vida så bara det får mig att vilja gå tillbaka.

/Åsa

Inga kommentarer: