söndag 25 april 2010

En fin present...

Har förresten hämtat tillbaka mitt halsband som jag glömde hos David sist. Är lustigt hur jag som är så dålig på att använda smycken helt plötsligt kan känna mig så naken utan det runt halsen. Funderar på att köpa mig ett par vardagsörhängen också, kan ju inte ha vad som helst på jobbet och det blir inte riktigt bra att använda örhängen när man gör det så sällan som jag gör så något som är lite allround skulle vara bra. Här är halsbandet i allafall, det är min födelsedagspresent från David. Gillar det, man kan förresten se mitt härligt cerisa iphone-fodral återspeglas i det :)


/Åsa (vars dator förresten är alldeles för seg funderar på att inhandla nytt minne, samt operativsystem och sen göra en liten reboot av datorn har ju en extern hårddisk för backup nu iaf)

2 kommentarer:

amanda sa...

fin blogg :)

kolla in min och kommentera, kanske vill du följa mej på bloglovin' ? :)

Mina dagar sa...

Jättefint halsband!! Jag är ingen smyckes människa men det där skulle jag kunna tänka mig:)
Bra smak han har din David!
Hoppas det går bra med studierna!
Kram Eva