torsdag 22 april 2010

Slipade solglasögon känns som de hetaste heta i sommar...

Då jag utan korrigering ser jättedåligt och inte är linsbärare och då jag är trött på att på sommaren få ont i huvudet p.g.a. solen så tänkte jag fixa ett par slipade solglasögon. Gick in på favoptic.se och de hade något set med sex bågar som passar bra till solglasögon som man kunde ta hem. Fick hem dem jättesnabbt och har nu provat igenom alla, fotade alla då jag i och med att jag ser så dåligt har svårt att avgöra hur det ser ut när jag inte har glasögon på mig (och två par glasögon på samtidigt är så opraktiskt). Tänkte lägga upp bilder så ni får se, men då tänkte jag poängtera att jag inte valde bågar som skulle komma själv utan tog ett färdigt kit. Självklart ska det vara solglas i alla varianter egentligen. Inte så bra bilder men orkade inte ta nya, så morgonrocksbild med oplanerad rekvisita är det som det får bli. Gissa vilja bågar jag tror på av dessa.

/Åsa

Inga kommentarer: