torsdag 26 november 2009

Mer uppdatering!



Just ja var och tränade för första gången på evigheter igår, har finfin träningsvärk nu och den kom smygande redan igår kväll så det måste vara ett tecken på i hur bra form jag är nu, haha. Hade dock inte tappat riktigt så mycket i muskler och kondition som jag hade förväntat mig så det är ju skönt, efter 12e så verkar vi få ganska vettigt schema igen så tänkte att jag kanske kan komma igång lite lättare nu. Hade som jag nästan gissat gått ner lite i vikt sen jag senast var på gymmet(bara där jag väger mig onödigt att ha våg hemma och riskera att börja bry sig särskilt mycket) viss del av viktminskningen kan ju vara tappade muskler men inte enbart för mina svarta jeans passar igen så måste minskat lite i omfång också. Nu är iofs det jag främst önskar uppnå med träningen att känna mig stark, smidig, få vettig kondition och bli piggare och gladare. Tackar iofs inte nej om jag går ner lite men är ganska nöjd med kroppen som den är, verkar finnas någon mer som gillar den också så ska inte klaga.

Ska fixa med jobbet så jag får lite pengar för mitt gymkort, det är bara 800 kr men bättre än ingenting, ska även få ersättning för utlägg såsom kemtvätt passar ju bra att det kommer in på decemberlönen. Snart är ju året slut så bäst att fixa det. Har jag tur så blir det vinstdelning i år också vore riktigt skönt. Iom att jag planerar att ta tjänstledigt lite och gå ner i tid, så är alla extra pengar välkomna. Spelade på lotto för typ första gången någonsin häromdagen, ena av mina rader verkar ha dragit in pengar i både första och andra dragningen om jag förstått det där med tilläggsnr och så rätt, får se, men nu handlar det ju inte om några stora summor men är ju skönt om man inte går med förlust iaf. Brukar ju alltid skämt om när jag vinner 67 miljoner på lotto och vad jag ska göra då, bara det att jag aldrig spelar så tänkte att det var på tiden nu.

Iphonen har fortfarande inte synkroniserat klart, hoppas verkligen att det går fortare framöver, men tror det om jag tänker på tiden det tar att synka min ipod. I värsta fall får väl datorn vara kvar på när jag går och lägger mig (iom att jag bara har ett rum så brukar jag försöka undvika detta men ibland så behövs det).

/åsa

Inga kommentarer: