måndag 2 november 2009

Haha, när jag nyss skrev till far på msn om hur mitt schema såg ut för den här veckan förstod jag hur det kan bli så att jag känner att jag aldrig hinner laga ordentlig mat längre eller göra något hemma. Måste gå hemifrån för att komma in till jobbet vid 4.40 imorgon, slutar strax efter 16 imorgon kommer då leta upp någon middag och sedan röra mig mot min matte som börjar vid 18 kommer vara där till 20 och är hemma strax innan 21 kanske. I övermorgon så börjar jag 5.24 och jobbar till 17.05 och då kommer jag åka direkt till Hagsätra för att bli klippt så är väl hemma hyfsat sent. På torsdag har jag jour 10.00-17.30 och åker då direkt till matten när jag slutar. Fredag är jag ledig, ska träffa min kompis Thomas för lunch eller fika vid 13.53 när hans tåg kommer hit och sen ska jag träffa David och då sova där för att på lördag morgon börja jobba 7.18 och sen jobba till 16.12 och sen ska jag antagligen följa med Anette på smygpremiären av action-impro. På söndagen börjar jag 16.44 och slutar inte förrens måndag 20.01. Sen börjar jag 7.18 på tisdagen och jobbar till 16.12 ska försöka äta något och sen direkt till matten, detta innebär att jag missar min mors födelsedagsfirande men skulle försöka få till något helgen efter istället. Men som det märks så är det rätt hektiskt, saker går i ett och inget går riktigt att bortprioritera. Men men förhoppningsvis lugnar det ner sig lite längre fram, men känner att det inte kan gå på så här jämt för då kommer jag inte orka vara människa sen.

Ska nog diska när jag druckit klart mitt te för när jag blev mer medveten om mitt schema nu så förstod jag att om jag inte hinner det nu så kommer jag nästan aldrig hinna det.

//Åsa

Inga kommentarer: