torsdag 26 november 2009


Det blev en iphone :) Rolig leksak är det har typ döpt om min till itoy. Nackdelarna som jag ser verkar vara batteritiden och att den bara rymmer 32GB (mot mina 120GB på ipoden) men fördelarna verkar vara många och blir nog fler och fler ju mer man hittar applikationer att lägga till etc. Sorry htc bättre lycka nästa gång. Synkroniseringen verkar ta ett tag men iofs är det första gången jag synkroniserar den nu, går säkert fortare nästföljande gånger. Eftersom jag efter jag handlat den skulle ha en tur där jag inte slutade förrens 20.06 idag (började 16.32 igår) så fick de aktivera den redan i telenoraffären. Somnade sent i hässleholm igår om man säger så, spelade scrabble med någon amerikan till sent. Ska väl försöka komma i säng lite tidigare ikväll börjar jobba vid 7.18 så måste åka hemifrån 06.40. Borde äta något nu samt duscha och tvätta håret för jag orkar knappast göra det imorgon bitti.

//Åsa

Inga kommentarer: