söndag 13 september 2009

När kroppen och huvudet säger ifrån till slut så kanske man bör lyssna!

Kom till jobbet idag och insåg att jag inte har den blekaste om iaf jag stängde av spisplattan innan jag gick. Är läskigt hur saker kan gå en förbi utan att man har en aning. Känner mig helt slut i huvudet, skulle en resenär börja bråka på mig idag så finns det risk att jag bryter ihop och börjar gråta. Det är något med schemat, den ständiga stressen och allt på jobbet som är så oförutsägbart just nu som gör att jag och mina kollegor inte orkar längre. Min toleransnivå sjunker ständigt och jag har ingen ork. Jag glömmer saker allt från ord, till vad jag gjort. Saker som jag vanligtvis kan skaka av mig bara fortsätter gnaga. Har på allvar funderat och ringa och sjukskriva mig på grund av mental utmattning. Känner inte igen mig själv längre. Finns ingen motståndskraft och minsta sak som går fel kan riskera att sänka mig. Något måste jag göra iaf, för så här orkar jag inte ha det längre.

/Åsa

Inga kommentarer: