onsdag 9 juni 2010

Update från tåget..

Åker till Göteborg, för att sen åka vidare till Halmstad och sova och jag finner mig vara ofantligt uttråkad. Har en bok med mig men den känns rätt seg, får titta in på pocketshop i götet sen. David har varit i Frankrike i drygt en vecka nu och det känns som om det är nog för min del. Har saker inplanerade på fritiden, gått upp till heltid igen :( och fullt upp men ändå denna känsla av tristess. Vi har haft sista seminariet på retoriken nu, gick riktigt bra mitt tal blev vald till bästa talet och vi planerar reunion på Vasamuséet någon gång i sommar så det är najs. Tror att det jag saknar är att behöva tänka och utmanas, här handlar det mer om att tänka åt folk och inte angående särskilt avancerade saker. Men såg att jag hade platsgaranti på mitt första handsval inför hösten så det är skönt.

Har börjat jogga lite grann, funderar på att anmäla mig till något lopp i slutet av sommaren eller i höst så jag har något att jobba mot. Har planer på att skaffa bra kondition och har upptäckt att det faktiskt kan vara rätt skönt att springa.

Hennafärgade håret rött vet inte riktigt vad jag tycker, men om jag bestämmer mig för att jag inte gillar det så går det att färga över med brun henna.

Fått skatteåterbäringen nu kändes som en lättnad.

Det var allt för stunden, dörrstängningen och utropen kallar.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: