måndag 21 juni 2010

Götlaborg

Idag har jag varit i Göteborg, är på väg hem nu men det är ganska lugnt alla vill vänta med maten i första klass. Jag och Nicolas var iväg och köpte sushi som vi åt uppe på basen och sen vandrade jag bort mot Da Matteo för lite kaffeinköp. På vägen kunde jag inte låta bli att titta in på en liten underklädesaffär som jag spanat in där. Köpte två bh:ar den ena följde med mig hem och den andra skulle hon göra några ändringar på så den kommer med posten nästa vecka. Har nu fikat, köpt med mig mat och bönor hem så snart är dagen komplett. Funderar på att sticka ut och jogga ikväll så blir det ännu bättre.

Imorgon ska jag och David gå på grönan. Vi var där förra året på en av våra första dejter, åkte allt utom barnkarusellerna och kärlekstunneln. Har en biljett och ett åkband betalt redan. Samt lite matkuponger.

Nu har jag en överliggning innan semestern börjar, yay. Kommer bli så skönt med semester, har inget planerat utan tar det som det kommer.
/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Storgatan,,Sverige

Inga kommentarer: