fredag 18 juni 2010

Mat, semester och mys...

Känns dumt att göra sig en fin matlåda och sen glömma den kvar i kylen på en adress man inte kommer besöka på flera dagar. Fick köpa mig en baguette på upper crust, som i och för sig var god men den kändes inte så prisvärd då den varken var särskilt billig eller mättande. Just idag är nötförråden tomma annars brukar jag ha det i väskan som nödproviant men nu hade jag bara äpplen och läkerol. Får nog till slut ge upp och inhandla mig något i bistron.

Har haft några trevliga dagar på Lidingö nu. Slutade ju vid ett-tiden i onsdags och började inte förrän 15.01 idag och i och med att David har semester så hann vi umgås en del. Har varit riktigt mysigt. Nästa vecka smygstartar jag semestern på torsdagen då jag slutar på förmiddagen och har fått en extra ledig fredag så då överlappar slutet på Davids semester och början på min lite grann. Ska försöka göra något kul då. Jag har fritt inträde, åkband och matkuponger på grönan som ska utnyttjas senast 30 juni, så funderar på om vi kanske ska ta det då.

Ska ha några intensiva jobbdagar fram till min lediga dag på tisdag och sen kör jag vad som förhoppningsvis blir en mjuk avslutning på jobbandet på onsdag och torsdag.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: