måndag 14 juni 2010

Träning, umgänge och kärlek...

Idag ska David komma hem från två veckor i Frankrike, yay :). Tyvärr har jag långöverliggning började 6.21 imorse var till Hallsberg och nu efter rasten ska jag till Falun för att sova, börjar 5.12 imorgon och slutar 8.49. Ska hem tvätta, städa och träna och sen kommer Ingrid över och fikar. Och på onsdag efter jobbet ska jag hem till David äntligen.

Var ledig helgen som var och fick för mig innan att jag inte hade något inbokat, men sen upptäckte jag att hela helgen var uppbokad som vanligt. I lördags var jag hem till Niklas och Tove för Toves examensfirande och igår så var jag och emman och tränade och åt middag. Har träningsvärk idag, har mest joggat på sistone och styrketräningen har glömts bort så musklerna var väl inte riktigt vana. Ska försöka få in en vana att jogga nu i sommar, är i regel mer förtjust i styrketräning än konditionsträning, men det är ju det är ju utvecklande att förbättra något som varit en svaghet.

Längtar till onsdag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: