torsdag 10 juni 2010

Sitter på tåget hem till Stockholm nu, är ganska lugnt och rätt tråkigt. Nu när jag jobbar mer igen så känner jag att trots konsekvensen med pengabrist så känns det väldigt rätt att börja plugga igen. Skulle enbart jobba på SJ över sommaren och har nu jobbat drygt fyra år så känns rätt att gå vidare.

Såg på aftonbladet att Lunarstorm ska försvinna helt, ingen chock direkt har väl varit dött ganska länge. Hade kvar mitt konto ganska länge för min gamla lunardagboks skull, men sen sparade jag ned den som en wordfil och raderade kontot. Däremot finns min gamla skunk kvar, tittar in där en eller två gånger om året av nostalgiskäl.

Ska träffa Jonas efter jobbet och gå på Moderna muséet, var länge sen vi sågs så det ska bli kul. Har dock ingen aning om vad de har för utställning nu, men om inte annat så gillar jag deras orginalutställning och var ett tag sen jag såg den. Apropå muséer så var jag och emma på fotografiska i förra veckan, var riktigt trevligt, Lennart Nilssons foton var fascinerande och Annie Leibovitz var riktigt vackra.

/Åsa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: