onsdag 30 december 2009

Jag gillar min bloggapp. förresten, kan fixa ett inlägg från varhelst jag har mottagning på mobilen. Sitter i tjänstekupén på väg mot Göteborg just nu.




Vad tycks om utsikten på mitt jobb? Vi ligger lite sent just nu men inte så det ska vara någon fara. Är jättelite folk på tåget fast det skulle vara fullt, känns som om något nattåg norrifrån blivit försent. Igår var vi sena både till och från Karlstad känns som om det är normalfallet nu.

Var och gav blod för första gången igår, gick bra. Frös lite på kvällen, men det berodde nog på tillfälligt sänkt blodtryck samt att kroppen jobbade för att ersätta det den förlorat. Fick en termosmugg också, passade bra då jag länge tänkt köpa en. Fick järntabletter också, kan nog vara behövligt, när de är slut ska jag nog fixa något järntillskott att ta innan nästa gång. Nä ska kanske vara social med mina kollegor nu.

Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: