söndag 20 december 2009

Befinner mig i Halmstad nu för överliggning. Dock känns det nästan som om jag haft ledig helg då jag slutade tidigt i fredags och fått min fridag flyttad till lördag och sen börja strax innan fyra idag. Igår var jag och David ute på långpromenad vid brunnsviken fikade lite vid botaniska och var sen ute i Sollentuna centrum för att julhandla. Riktigt skön dag och när han mött upp sina vänner för bio så åkte jag hem, fixade lite mat och såg en meningslös men något underhållande film. Idag har jag varit hemma hos Anette och Fredrik och fikat innan jobbet och träffat lilla beaglen Alva för första gången på länge.

Gjorde pincurls igår för första gången blev riktigt snygga lockar, gjorde nya nu för att fräscha till lockarna. Så här ser det iaf ut, visst är det snyggt.




Jaja ska nog sova nu, tåget går 7.50 imorgon, åker pass till Göteborg och jobbar sen därifrån. Ha det.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: