fredag 21 maj 2010

veckan som gick...

Har varit en bra och fullspäckad vecka. I måndags så gick jag på ett boxpass, för massa år sen så gick jag massor på box för Niklas på forsgrénska men nu var det länge sen. Var ett jätteskönt pass men var inte tillräckligt slut efteråt så promenerade hem från globen, tog cirka en timme. I onsdags så träffade jag Emman efter jobbet för fika och kaffeinhandling på kaffecompagniet och sedan för glass och sorbet på kungsholmens glassfabrik. Sen hem en kort sväng och därefter träffa David och åka mot Ekerö där vi åt middag och sen åkte och hämtade en säng. En sväng in på ikea för att köpa madrasskydd och större underlakan. Sen hem till David och kämpa med att få in sängen i hissen, sängen är 160*220 och hissen var inte riktigt anpassad för det fick ta av två av benen och jobba lite för det men till slut gick det. Var jätteskönt sen när vi fått den på plats och vi till slut hade plats på bredden och David hade plats på längden.
Torsdag morgon åkte jag hem och tittade på biggest loser, joggade och gjorde klart min uppgift inför seminariet. Sen gjorde jag mig iordning åkte in mot centralen och promenerade till stadshuset där jag mötte David som fyllde 30 år. Vi satt nere vid vattnet till dess att en våg kom och blötte ner nästan hela mig, så då promenerade vi bort till bilen där jag la av mig lite saker och sen promenerade vi bort till pipersgatan för att äta glass på kungsholmens glassfabrik. Sen promenerade vi bort mot söder där jag hade ett bord bokat på à la crêpe, vi drack varsin fördrink och sedan en underbar middag och efterrätt som gjorde åtminstone mig alldeles för mätt (men gott var det). Sen promenerade vi tillbaka till kungsholmen och bilen och åkte hem till David igen.

En riktigt bra vecka allt som allt.

/Åsa

Inga kommentarer: