måndag 3 maj 2010

Uppdateringar och tankar...

Är i Mora för första gången på länge, numera har man inte noll i mottagning mellan Borlänge och Mora, någon delsträcka där det krånglade men inte värre än det brukar vara på de sträckor jag åker med x:et. Det händer saker även ute på landet, trevligt. Har ont i axeln, har nog en muskelfästesinflammation i vänster arm. Tror att jag ska ställa in onsdagens träning med PT:n och ta det nästa vecka istället och köra någon träning då jag inte belastar vänsterarmen under tiden det läker. Kanske komma igång med där joggandet nu. Imorgon när jag kommit till Stockholm ska jag möta upp Emma så ska vi hem till mig och baka en massa inför lördagens kafferep. Sen så ska jag träffa David.

Försöker hitta ett sätt att inte tänka så mycket men min hjärna går på högvarv rätt ofta. Ibland skulle det vara skönt att vara dum och kravlös, men det är inte jag. Så jag måste hitta ett sätt att hantera allt i mitt huvud. Vill hitta ett sätt att slappna av på också, släppa kontrollen ibland men det är inte så lätt. Att vara människa är inte det lättaste alltid.

Jag blev ombedd av en vän att sträva efter att leva och att vara lycklig. Sen är bara frågan hur jag uppnår det.

/Åsa

Inga kommentarer: