torsdag 19 augusti 2010

Trötthet, vändturer och livet i allmänhet...

Övertid idag igen, kom till Göteborg ca 40 min sena. Ligger på hotellrummet och har det tråkigt. Imorse när jag var jättetrött och gick hemifrån David när han fortfarande sov så tänkte jag att det skulle bli skönt med dagrum, men nu känns det lite som slöseri. Men lite skönt att vara på ett ställe utan massa människor och ljud ett tag. Min rygg är fortfarande kass, naprapaten har sagt till mig att skippa långpromenader för tillfället. Nu ska jag jobba i lite drygt en vecka och sen är det universitetet som gäller, men jag kommer ju titta in på jobbet lite då och då för att dryga ut kassan lite. Funderar även på att söka något annat extrajobb för att få lite omväxling.

Imorgon blir det ytterligare en lång tur och sedan ledig helg, känns som det behövs. David ska på någon kräftskiva på lördagen, så då ska jag över till mor och far, men sen på söndagen ska vi umgås så han får se till att inte bli alltför bakis.

Ska nog ta det lugnt en liten stund till och sen promenera bort och köpa lunch.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kruthusgatan,,Sverige

Inga kommentarer: