måndag 23 augusti 2010

Jobb, tjänstledighet och studier...

Sitter på väg in till jobbet just nu. Ska till Malmö igen, sista gången på ett tag antagligen. Var där i fredags på en av de där förhatliga vändturerna, bestämde mig för att få något bra av det och stack bort och fikade på underbara Solde. På vägen tillbaka så stack jag in på en klädaffär som jag lagt märke till innan och där jag hittade ett par fantastiska byxor på 50 % rea.

Har återigen varit hos naprapaten, är bättre men inte bra än. Känns trist att när jag varit igång och tränat regelbundet så gör en skada att jag måste göra uppehåll. Har fem jobbdagar framför mig innan jag börjar min tjänstledighet, sen blir det bara gästspel under hösten. Hösten ska bli riktigt spännande, är både nervös och förväntansfull just nu.

/Åsa

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Peter Myndes Backe,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer: