onsdag 18 augusti 2010

Jag är trasig...

Min rygg har dödat mig i en vecka så igår och idag har jag varit hos naprapaten här i högdalen, ett effektivt sätt att göra av med mycket pengar på lite tid. Men det är pengar som får vara värt att spendera då jag inte pallar att ha det som det är nu. Det gör ont att sitta upp, att ligga ner, att resa mig, att sätta mig, att stå upp etc. alltså det är helt enkelt jobbigt att bara vara just nu. Ska dit igen på måndag. Hoppas på fungerande korglutning och inga evakueringar de närmaste dagarna (hoppas alltid på det, men nu känns det extra nödvändigt), ska ha två riktigt långa pass torsdag och fredag, så där så att jag ska vara extra slut till helgen. Har inte långt kvar att jobba innan min tjänstledighet börjar, ska bli riktigt skönt.

Längtar till att kunna träna igen, vill sluta ha ont. Men just nu ska jag ägna mig åt att stilla min hunger.

/Åsa

Inga kommentarer: