lördag 13 november 2010

Yadayada

Har varit en skön dag idag, jag och David stack bort till långängens gård för lunch och en liten promenad. Åt jättegoda köttbullar, med massa fräsch sallad. Tog en kaffe och gick sen ut i leran och snöslasket. När det inte blåser kalla nordanvindar i ansiktet på mig så är denna årstid rätt ok bara man klär sig rätt. Älskar luften som är på hösten och vintern. Så friskt.

Vi åkte hem till David han gjorde sig i ordning och sen åkte jag med i bilen fram till tekniska högskolan, han skulle åka med några kompisar till ytterliggare en kompis för en grabbtvspelskväll. Själv har jag alltid umgåtts ganska mycket med både tjejer och killar, så innan jag träffade David trodde jag typ att såna där tjejkvällar och grabbkvällar var en myt, men man lär sig medan man lever :).

Tror att jag ska använda min lördagkväll till att städa, det är något som görs alldeles för sällan här och det skulle vara skönt att ha det ur världen sen. Lyssnar på florence + the machine nu, riktigt bra, upptäckte det via denna söta video.


Nu ska jag hålla lite koll på omeletten som tillagas i köket så den inte blir bränd.

/Åsa

Inga kommentarer: