lördag 30 oktober 2010

Uppdatering

Råkade visst köpa lite saker på nellys rea, ooops. Hoppas att det passar nu, brukar aldrig köpa på postorder, men i och med att dagens internetshoppar slår ellos så får jag ge det en chans. Grejen med kläder är att eftersom att jag är så kort så blir proportionerna inte alltid så bra och barnavdelningen känns lite fel både i avseende av stil men även då barn inte brukar ha så mycket former.

Fick för mig att äta lite ben & jerrys idag, det var gott men nu gör magen lite ont så tveksamt om det var värt det. Är huvudet dumt får magen lida helt enkelt.

Igår hade jag omtenta och deadline på inlämningsuppgift, var lite ångest innan men känns ok så här efteråt. På torsdag är det tenta på kursen vi har just nu. Sen på fredagen har vi deadline på ett pm och gruppredovisning, ganska fullt upp helt enkelt.

I morgon ska jag jobba för första gången på länge, hoppas att jag kommer ihåg hur man gör ;)

Men nu är jag framme i akalla där jag ska umgås med Jonas som flyttar till Irland imorgon.

/Åsa

edit kanske kan vara en fördel om det står rätt namn på landet
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: