måndag 13 oktober 2008

Trötta tankar i moll!

Åsan känner sig liten och meningslös, skulle åkt på en övningstur till Falun idag men försov mig och fick istället sitta jour. Känner mig trött och lite nere och skulle behöva tid att sova, träna, äta och bara andas. Men istället så är min lilla lediga tid uppbokad hela tiden. Funderar på att ansöka om ledigt snart har massa tid på timkontot då jag ständigt gör för många timmar och då är inte ens den övertid som jag är så dålig på att fylla i inräknad. Känner mig oerhört känslig och tar lätt åt mig av allt negativt just nu och gillar det inte. Behöver nog D-vitamin, funderar på att kolla om det går att få låna emmas och christophers ljusterapilampa något framöver då jag verkligen skulle behöva det.

Känner mig avvisad och utvisad, otillräknelig och ovärdig. Skulle vilja ha en kram nu, men får nöja mig med Beth Ortons stämma.

Ta hand om er i höstmörkret//Åsan

Inga kommentarer: